In Perth aangekomen - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu In Perth aangekomen - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

In Perth aangekomen

Door: Erna en Bob

Blijf op de hoogte en volg Erna

19 Februari 2017 | Australië, Perth

Op vrijdag 17 februari gingen we vanaf London/Heathrow , via Qatar, verder naar Perth !!! Gelukkig heeft een taxi ons naar het vliegveld gebracht. De vliegreis naar Qatar duurde 7 uur, maar verliep soepel, beetje eten, filmpje kijken. In Qatar hoefden we maar 2.30 uur te wachten voor de aansluiting naar Perth. Deze vlucht duurde 10 uur, weer een beetje eten, slapen en een filmpje. In Perth aangekomen langs al de douanes en ja hoor..........wat pakken ze ons af..... de blikje rillettes !! Maar alweer snel vergeten, want Ciska en Skye stonden ons op te wachten !!!! Dat was super om elkaar weer te voelen en te zoenen !!
In het appartement van Ciska en Skye, heel rustig gelegen, lekker op het balkon gegeten en bijgepraat! Na een redelijke nacht, onze 1ste tocht naar Perth, het King's Park bezocht , ook boodschappen gedaan voor de barbecue. Thuis gekomen eerst een frisse duik in het zwembad !! Morgen moeten Ciska en Skye weer aan de slag en wij gaan met bus/trein naar Perth !

• 19 Februari 2017 - 23:11

Hans:

Leuk dit! :-)

• 20 Februari 2017 - 09:38

De Storkhorstjes:

Lieve Bob en Erna,

Te gek dat jullie er zijn. Leuk zo'n verslag. Heel veel plezier. Hier lekker weer. liefs karin en Clem

• 20 Februari 2017 - 15:46

Tonny En Jan Vermeer:

Lieve kinderen,

Fijn dat jullie er zijn,geniet met volle teugen.
    Groetjes aan Ciska en Skye.