met de camper weg - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu met de camper weg - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

met de camper weg

Door: bob en erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

05 Maart 2017 | Australië, Perth

Donderdag 2 maart vertrokken, na eerst wat voedsel, water etc gekocht te hebben, je weet maar nooit !!! Ook nog tafel en stoelen gekocht voor een beetje comfort !! hahaha!
Skye heeft ons naar de camperverhuurbedrijf gebracht, na enige uitleg over de camper/betaling konden we weg op naar het zuiden. Even wennen met het links rijden, vooral in de grote stad, maar het ging goed, Bob had de smaak te pakken en scheurde naar het zuiden! On ze eerste stop was in Busselton bij de kust, op een camping vlakbij zee, waar we 'avonds de zonsondergang hebben bewonderd......oh wat romantisch !! Volgende dag verder richting Pemberton, bekend om z'n gigantische eucalyptusbomen, dachten we een mooie camping te kunnen vinden, alleen toegankelijk voor autos met vierwielaandrijving, nou, dat hadden wij, hup het zandpad op !!! Na een aantal km zijn we toch vast komen te zitten, banden een beetje leeg laten lopen, ik met schep in de weer, inmiddels kwamen er Australische met echte vierwielaandrijving op ons af en wilde ons er wel uit slepen ......maar Bob dacht, ik ga het nog eens zelf proberen en... huppekee.....we kwamen eruit ! Uiteindelijk hebben het risico niet genomen om verder te gaan en hebben ons op een parking bij de Cloucester Tree geïnstalleerd voor de overnachting ! Volgende morgen een prachtige wandeling aldaar gemaakt van 10 km, wat een enorme bomen, sommige kun je beklimmen tot een Hooge van 55 mtr. Na de wandeling zijn we meer landinwaarts gegaan en zitten op een eenvoudige camping in Kojonup !Over een paar dagen meer avonturen vanuit down under !

• 05 Maart 2017 - 07:54

Hoi Erna en Bob,wat gezellig allemaal,genieten maar hé,groetjes van ons,xx
    P.S.Gefeliciteerd met Ciska.

• 05 Maart 2017 - 10:17

Rob De Leur:

Hebben jullie al een idee wanneer je in Adelaide aankomt??

• 05 Maart 2017 - 13:43

Karin Storkhorst:

hier regent het pijpenstelen. Dus geniet er daar van. liefs karin

• 05 Maart 2017 - 22:55

Suzanne:

Ohhhhh wat leuk dat jullie het zo fijn hebben!!!!! Haha ik zie jullie al helemaal in de weer met de camper! Heeeeel veeeeeeeeel plezier! XXXXXXSuzanne

• 06 Maart 2017 - 09:38

Marian:

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Geniet van jullie vakantie in down under. En gefeliciteerd met Lisa!
    xx Marian

• 23 Maart 2017 - 11:18

Tonny En Jan Vermeer:

P.S. Op 5 Maart bedoelen wij Lisa haar verjaardag,dus niet Ciska!