de wave rock etc - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu de wave rock etc - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

de wave rock etc

Blijf op de hoogte en volg Erna

13 Maart 2017 | Australië, Perth

Op de camping aangekomen bij de Wave Rock, zagen we ook onze Canadese buren van de vorige camping, vanavond gaan we even toosten met elkaar !!! Het eerste wat we moesten doen, is muskieten netjes kopen, toevallig in de kiosk lagen er stapels..... we werden echt opgegeten door de vliegen, vreselijk irritant, maar de 'netjes' hielpen goed. Daarna de wave rock bekeken, prachtig, ziet eruit als een 10 meter hoge golf van graniet wat door natuurlijke erosie in jaren is gevormd. De avond doorgebracht in een restaurant met t-bonesteaks, tenminste geen last van vliegen !!
De volgende dag snel van de 'vliegencamping' richting Esperance, een rit van 400 km, daar op de camping geïnstalleerd, zijn we naar het dorp gelopen, was toch even 10 km heen en weer en eigenlijk viel het dorp een beetje tegen ! De volgende dag via de kust va, Esperance, en dat was wel heel erg mooi, naar Quagi Beach, via allerlei 'dirt' roads, prachtige bushcamping, niet luxe, alleen toiletten, dwz een buis in de grond, gelukkig viel alles naar beneden !! Heerlijk lui op het strand gelegen, tijdens een korte wandeling 2 slangen gezien en gisteravond stond er een kangoeroe achter ons !! Nu zitten we in Hopetoun op een mooie camping aan zee! Iedereen weer de groetjes en tot de volgende mail

• 13 Maart 2017 - 10:00

Rob De Leur:

Zo'n vliegennetje heb ik jullie vorig jaar getoond. Wanneer verwachten jullie in Adelaide te komen??

• 13 Maart 2017 - 10:59

Tonny En Jan Vermeer:

Lieve groeten van ons,xx

• 13 Maart 2017 - 13:49

Storkhorst Karin:

He, kunnen jullie ook foto's sturen ? Zou leuk zijn bij al die verhalen. Geniet ze, liefs karin

• 13 Maart 2017 - 19:21

Lia:

Heb even alles bijgelezen. Gaaf hoor, in een camper rondtouren! En sttek je nog wat op van de campings in downunder? Ben benieuwd naar foto's! groetjes van ons!