alweer een paar dagen in perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu alweer een paar dagen in perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

alweer een paar dagen in perth

Door: bob en erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

21 Februari 2017 | Australië, Perth

De eerste nacht heerlijk geslapen, weinig last van een jetlag. Na een ontbijt buiten op het balkon, zijn we gaan kijken in Kings Park in Perth, een enorme botanische tuin met een prachtig uitzicht op de Swan River !!!! Op maandag moesten Ciska en Skye werken en 'dingen' regelen op de universiteit? Bob en ik zijn met bus en trein naar het centrum van Perth gegaan, veel vriendelijke mensen, die ons kwamen 'helpen' op het station etc of handige tips gaven. Wandeling langs de Swan River gemaakt, western Australian art galerie, met een echte Freud ! De terugweg vanuit Perth ook weer gevonden, wel 3 haltes te vroeg uit de bus gestapt !!!
Vandaag zijn we naar Cavershan wildlivepark, waar alle inheemse dieren uit Australie te zien waren, lief Kangaroos geaaid, enge slangen gezien, die ik niet hoop tegen te komen !! Terug via de Ocean Coast road, prachtige uitzichten op de zee ! De avond afgesloten met een heerlijke Thaise maaltijd, wel grappig, dat je in het restaurant je eigen wijn en bier mag meenemen!
We proberen er ook foto's bij te plaatsen, maar op een of ander manier, wil dat niet lukken, we blijven proberen !! tot de volgende update !

• 21 Februari 2017 - 16:23

Tonny En Jan Vermeer:

O,wat zijn jullie aan het genieten,groetjes,xx

• 21 Februari 2017 - 16:57

Karin En Clemens Storkhorst:

klinkt allemaal heel goed. liefs karin

• 21 Februari 2017 - 17:39

Hans Swaep:

Klinkt superrrrrr!!!

IK WIL PLAATJES ZIEN!!!

• 22 Februari 2017 - 19:07

Marian:

Geniet van jullie vakantie daar in down under. Groetjes aan Ciska en Skye.