vertrek naar australie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu vertrek naar australie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

vertrek naar australie

Blijf op de hoogte en volg Erna

19 Februari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Op woensdag 15 februari zijn we vertrokken richting Australie, Perth
Guus heeft ons naar het vliegveld in Limoges gebracht, voor onze 1ste tussenstop Londen. De vliegeis verliep zonder problemen, In Stansted vonden we na 1x in de verkeerde rij te staan! de bus naar London Victoria. Daar aangekomen was het 10 minuten lopen naar het hotel, viel een beetje tegen,zware koffers !!!
Lekker geslapen, na het ontbijt, op weg naar onze 3-uurse fietstocht, was super leuk, Nederlandse gids, en ze vertelde allebei bijzonderheden van Londen, een aanrader! Na een Fish and chips lekker gewandeld in de middag door Londen,......op naar morgen, weer een beetje dichter bij Ciska and Skye !!!

• 20 Februari 2017 - 15:40

Tonny En Jan Vermeer:

Heel leuk,laat de rest maar volgen hé!