vanaf Hopetoun - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu vanaf Hopetoun - Reisverslag uit Perth, Australië van Erna Vermeer - WaarBenJij.nu

vanaf Hopetoun

Door: bob en erna

Blijf op de hoogte en volg Erna

17 Maart 2017 | Australië, Perth

De nacht op de camping in Hopetoun was onrustig, veel wind en regen gehad !! Bob in de midden van de nacht eruit om de luifel op te rollen, eindelijk ingeslapen, gaan de buren om 06.00 vertrekken!! Valt ons toch op, dat op de campings iedereen vroeg in bed ligt, maar 's ochtends des te vroeger op, niet echt ons ritme !!!!! De volgende dag nog wat mooie uitzichten bij de zee bewonderd, naar een internetcafe, maar overal was wifi uitgevallen vanwege de storm! Afijn we zouden naar Amejup gaan, iets meer het binnenland in, om een wandeling te gaan maken in het nationaal park aldaar. We hadden een bushcamping uitgezocht, waar nog 1 caravan stond. We werden verwelkomd door 2 walibies en deze zijn de gehele tijd bij ons gebleven, schattig !! Der wandeling was mooi, op een gegeven moment stonden er wel 50 kangoeroes oog in oog met ons, vreemde gewaarwording !! Bob heeft hun 'gehip' op een video kunnen vastleggen ! Gister 16 maart naar Denmark gereden, dit keer wilden we op een camping met wifi, wasmachine en warme douche, oha en aan zee en onze pappie bellen voor z'n 86ste verjaardag Hoera !!! GELUKT. Van de aardige dame van de receptie mochten we hun telefoon gebruiken om pa te feliciteren. Naar het strand is het 15 min. lopen en dat gaan we zo doen !! Waarschijnlijk zondag verder naar Margeret River, donderdag moeten we de camper in Perth inleveren, maar dan zien we Ciska en Skye ook weer een paar dagen !! En Karin het lukt niet om er foto's bij te plaatsen, dus dat komt later ! Bisous allemaal !

• 17 Maart 2017 - 09:32

R:

Leuke belevenissen en mooie herinnering voor later; komen n juni de foto's bekijken reken maar!!

• 17 Maart 2017 - 09:38

Lia:

Leuk al die beesten! Geniet er nog even van! Groetjes van ons

• 17 Maart 2017 - 10:39

Tonny En Jan Vermeer:

Hoi Erna en Bob,

Nog bedankt voor het telefoontje,was heel leuk!
    Genieten blijven maar,het gaat hard genoeg met de tijd,vooral na alweer een verjaardag.

Lief's van ons,Ma en Pa,xx

• 17 Maart 2017 - 13:06

Karin:

ERNA, wanneer kom je nu weer naar huis???? IK MIS JE.